Webstart

“Hoe verloopt de facturatie? ”

naar het overzicht

Hoe verloopt de facturatie?

De facturering verloopt in meerdere gedeeltes. Zodra je akkoord geeft op de offerte, factureren we het eerste gedeelte. Dit is 25% van het totaalbedrag. Vervolgens maken wij een uniek ontwerp of zetten wij één van de Webstart Basis-designs voor je klaar. Ben je tevreden? Dan factureren we het tweede gedeelte Dit is wederom 25% van het totaalbedrag.

Daarna gaan we de site opbouwen en inrichten, (2 a 3 weken later) en geven we (bij Webstart Pro) uitleg over de werking van het CMS. Vervolgens factureren we  het derde gedeelte (25% van het totaalbedrag). Aangezien de website daarna actief is, factureren we ook het jaarlijkse abonnement (CMS, Hosting, domeinnaam). Na lancering factureren we het restant (laatste 25%) en eventueel extra afgenomen diensten, zoals fotografie, logo design, tekstschrijven en online marketing. 

Staat jouw vraag er niet tussen?

Jouw vraag
Email

Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.