Webstart

“Hoe pas ik de URL aan van een pagina?”

naar het overzicht

Hoe pas ik de URL aan van een pagina?

Bij het aanmaken van een nieuwe pagina wordt automatisch de paginanaam gebruikt als URL. Het is mogelijk om een afwijkende URL in te voeren van de pagina, dit kan als volgt ingesteld worden:

  1. Open het webstart CMS
  2. Klik op de hoofd tab Paginabeheer
  3. Ga naar de pagina waarvan je de URL wilt aanpassen
  4. Scroll door naar het pagina onderdeel SEO
  5. In het veld Pagina URL is de link van de pagina te zien, dit veld is standaard niet bewerkbaar
  6. Vink onder dit veld de optie Custom Pagina URL aan, het veld Pagina URL is nu bewerkbaar
  7. Klik op Opslaan om wijzigingen door te voeren
  8. De website maakt automatisch een doorverwijzing aan van de oude URL, zo worden dode links voorkomen

Staat jouw vraag er niet tussen?

Jouw vraag
Email

Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.